TABOLEIRO DE ANUNCIOS

INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN IRLANDA

Este curso a proposta de inmersión lingüística para os alumnos de 3º de ESO e 1º Bacharelato será en Irlanda. Máis información aquí: ENNIS, IRELAND

PROGRAMA DE RADIO "AF/DC: A FUME DO CAROZO"

Un curso máis lembramos que todos os martes de outubro a maio, de 17:00 a 18:00h na emisora local CUAC FM, no 103.4 emitise o programa de radio " A Fume Do Carozo". É un programa supervisado polos membros do EDLG do centro e coa participación de alumnos e profesores das distintas etapas. Para escoitar "A fume de carozo", que se emite todos os martes lectivos de 5 a 6 da tarde, dende esta web do colexio tedes todos os enlances directos aos programas se picades aquí na sección: A FUME DO CAROZO

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES: NOSAS PROPOSTAS
Pásense pola sección EXTRAESCOLARES para ver as propostas para este curso 2014-2015. Xunto coas actividades do Proxecto PIPE e ACTIVA, xa coñecidas, este ano hai dúas novas propostas: unha Escola de música no colexio , organizada por Adagio Cantabile, e NENOOS, un método de potenciación do talento. Piquen na foto para máis información.
XUNTANZAS DE INICIO DE CURSO COAS FAMILIAS (EDUCACIÓN INFANTIL / EDUCACIÓN PRIMARIA)

SETEMBRO

DÍA

19:30 h*

5º e 6º EDUCACIÓN INFANTIL**

5º e 6º EDUCACIÓN PRIMARIA.

3º e 4º EDUCACIÓN PRIMARIA

1º e 2º EDUCACIÓN PRIMARIA

* DURACIÓN APROXIMADA DE REUNIÓN: 2 horas aprox.
**HABERÁ SERVIZO DE GARDERÍA

XUNTANZAS DE INICIO DE CURSO COAS FAMILIAS (SECUNDARIA E BACHARELATO)

SETEMBRO / OUTUBRO

DÍA

24 SET 19:30 h 3ºC ESO

30 SET.

3ºA - B e 4º ESO

8 OUT

1º e 2º BACHARELATO

2 OUT

1º e 2º ESO

50 ANOS DO COLEXIO CALASANZ DE A CORUÑA

Picade na foto para seguir as novidades das celebracións do 50 aniversario da presencia escolapia en A Coruña. (1964-2014)

DESCARGAR ARQUIVOS NOSO DIARIO
MATERIAIS ELABORADOS POLOS PROFESORES

Na sección MATERIAIS poden ver as portadas e algúns exemplos dos libros e cadernos elaborados polos nosos profesores para os alumnos neste curso 2013-2014.

A FUME DE CAROZO

Lembrade que para escoitar o noso programa "A fume de carozo", que se emite todos os martes lectivos de 5 a 6 da tarde, tedes varias posibilidades: No 103.4 da FM na comarca da Coruña; En directo por Internet, na web da emisora: cuacfm.org, e pulsar o botón "En directo"; ou en diferido, podes escoitar todos os nosos programas xa emitidos, na web www.blogoteca.com/afdcblog PAra ver os enlaces antes que ninguén tamén podes visitara sección FUME DO CAROZO na nosa web.

UNIFORMES E EQUIPACIÓNS DEPORTIVAS 2013-2014
PROGRAMAS DA XUNTA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA
BANCO DE UNIFORMES SOLIDARIO

Estimadas familias: O departamento de acción social ponse en contacto convosco para pedirvos a vosa colaboración nestes tempos difíciles a nivel económico. Sabemos que moitos de vós xa estades a levar a cabo un gran labor de cooperación entre familias cedendo esas pezas do uniforme que van quedando pequenas, pero que outra familia do centro si pode aproveitar. Animámosvos a continuar nesa liña e queremos ademais darvos unha segunda opción: a nosa idea é crear un banco de uniformes escolares composto por pezas que sexan doadas para posteriormente cedelas a familias do centro que as necesiten e estean interesadas nelas.

PLATAFORMA "EDUCAMOS"
Lembrámoslles que a plataforma e programa de seguimento escolar EDUCAMOS está en funcionamento. Para aqueles pais que non teñen o código, por favor pásen a recollelo na secretaría do colexio. Os pais ou titores terán que achegar o DNI. Para recoller os códigos do cónxuxe, precisarase autorización. Unha vez téñanse as claves pódese acceder no MENU:SERVIZOS-SEGUIMENTO ESCOLAR ou picando na foto seguinte, que tamén teñen na páxina inicial ou portada. Importante: Para ver a páxina de Educamos correctamente deben entrar polo navegador MOZILLA. Descargade aquí a última versión.