TABOLEIRO DE ANUNCIOS

PROPOSTAS EN VERÁN
PROXECTO SEMENTE
Os alumnos de 4º E.P. formaron unhas espectaculares cooperativas coa fin de inundar o mercado coruñés, o día 31 de maio, coas súas múltiples creacións. Se queres máis información poderás atopala na web http://www.sementecoruna.com. Tamén podedes visitar o noso ESPECIAL CON VÍDEOS E FOTOS DO PROXECTO
ESPECIAL PROXECTO SEMENTE
WEB PROXECTO SEMENTE

ANUNCIO ENCUENTRO PARTICIPANTES INTERCENTROS

O luns 10 de febreiro será o encontro de todos os participantes do XII Festival de Intercentros nos Cantone`s Village ás 18:30 h. Pasarémoslles nota informativa aos 48 participantes.

DAS: CAMPAÑA DO NADAL

Toda a información da Campaña de Nadal en CIRCULARES en "AGRADECIMENTO DAS"

50 ANOS DO COLEXIO CALASANZ DE A CORUÑA

A celebración dunha Eucaristía, presidida polo Arcebispo de Santiago, D. Julián Barrio, e coa presenza do P. Provincial, marca hoxe 21 de novembro de 2014 o comezo da conmemoración dos 50 anos de misión escolapia na cidade da Coruña. O itinerario das distintas celebracións así como as noticias relacionadas con éstas estarán no ESPECIAL 50 ANIVERSARIO

DESCARGAR ARQUIVOS NOSO DIARIO
CAMPAÑA NADAL SOLIDARIO
CONCURSO CAMPAÑA DEREITOS HUMANOS
CHARLA A PAIS: "COMO MELLORAR A COMUNICACIÓN COS FILLOS"

O luns de 16:00 a 18:00 (aproximadamente) terá lugar no salón de actos unha charla a cargo da asociación Xiradoira organizada polo departamento de Acción Social. Consulten a sección CIRCULARES para obter máis información.

REUNIÓN INMERSIÓN LINGÜÍSTICA 3º ESO

Consulten a sección PROXECTO PIPE- INMERSIÓN LINGÜÍSTICA para obter información da actividade de Inmersión lingüística en Inglaterra para alumnos de 3º ESO. Como saben, haberá unha reunión para os pais interesados o luns 4 a las 20:00h no Salón de Actos.

MATERIAIS ELABORADOS POLOS PROFESORES

Na sección MATERIAIS poden ver as portadas e algúns exemplos dos libros e cadernos elaborados polos nosos profesores para os alumnos neste curso 2013-2014.

INSCRIPCIÓNS "COMPLEMENTARY HOUR"

Consulten a sección "ENGLISH CORNER" para obter información sobre o Plan de Plurilingüismo PIPE. Na sección COMPLEMENTARY HOUR poden obter os boletíns de inscripcións a esta actividade.

CLASES REFORZO E CIRCULARES 2013-2014

Consulten a sección CURSO para obter información das clases de reforzo de ESO/BACH deste curso 2013-2014. Por outra parte teñen xa disponible a sección de CIRCULARES para ver todas as circulares que imos mandando á casa dende o colexio e dende o A.N.P.A.

A FUME DE CAROZO

Lembrade que para escoitar o noso programa "A fume de carozo", que se emite todos os martes lectivos de 5 a 6 da tarde, tedes varias posibilidades: No 103.4 da FM na comarca da Coruña; En directo por Internet, na web da emisora: cuacfm.org, e pulsar o botón "En directo"; ou en diferido, podes escoitar todos os nosos programas xa emitidos, na web www.blogoteca.com/afdcblog PAra ver os enlaces antes que ninguén tamén podes visitara sección FUME DO CAROZO na nosa web.

UNIFORMES E EQUIPACIÓNS DEPORTIVAS 2013-2014
PROGRAMAS DA XUNTA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA
BANCO DE UNIFORMES SOLIDARIO

Estimadas familias: O departamento de acción social ponse en contacto convosco para pedirvos a vosa colaboración nestes tempos difíciles a nivel económico. Sabemos que moitos de vós xa estades a levar a cabo un gran labor de cooperación entre familias cedendo esas pezas do uniforme que van quedando pequenas, pero que outra familia do centro si pode aproveitar. Animámosvos a continuar nesa liña e queremos ademais darvos unha segunda opción: a nosa idea é crear un banco de uniformes escolares composto por pezas que sexan doadas para posteriormente cedelas a familias do centro que as necesiten e estean interesadas nelas.

PLATAFORMA "EDUCAMOS"
Lembrámoslles que a plataforma e programa de seguimento escolar EDUCAMOS está en funcionamento. Para aqueles pais que non teñen o código, por favor pásen a recollelo na secretaría do colexio. Os pais ou titores terán que achegar o DNI. Para recoller os códigos do cónxuxe, precisarase autorización. Unha vez téñanse as claves pódese acceder no MENU:SERVIZOS-SEGUIMENTO ESCOLAR ou picando na foto seguinte, que tamén teñen na páxina inicial ou portada. Importante: Para ver a páxina de Educamos correctamente deben entrar polo navegador MOZILLA. Descargade aquí a última versión.