TABOLEIRO DE ANUNCIOS CURSO 2016-2017

INICIO DE CURSO 2017-2018

Educación Infantil e Primaria: luns 11 de setembro de 09:10 a 14:10.
Educación Secundaria e Bacharelato: xoves 15 de setembro: Xornada de presentación de 11:30 a 13:00 h. A partir do venres 16 de setembro, e como novidade este ano para ESO e Bacharelato, as clases serán de 08:20 a 14:15 h.

REUNIÓNS EN SETEMBRO INICIO DE CURSO 2017-2018
ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2017-2018

Na sección EXTRAESCOLARES tedes o folleto con todas as actividades e instruccións. Tamén podedes descargalo dende aquí picando na foto da dereita.

CAMPAMENTOS VERANO CALASANZ
  VER TRÍPTICO BOLETÍN DE INSCRIPCIÓN
Posibilidade de abrir campamento en agosto se hai grupo de rapaces suficiente
PIPE SUMMER CAMP
Haz clic na foto para ver e descargar o folleto e a folla de inscripción. Máis información:
martamv@escolapiosacoruna.es
SUMMER TECH CAMP
martamv@escolapiosacoruna.es
SOMOS FINALISTAS NO CONCURSO "PROYECTA INNOVACIÓN"
PROCESO DE ADMISIÓNS 2017-2018

Para toda a información relacionada co proceso de admisión no colexio para o ano 2017-2018 visitade a sección seguinte:
ADMISIÓNS

A NOSAS ACTVIDADES NA WEB E NAS REDES SOCIAIS

Coa apertura do noso INSTAGRAM, o colexio está cada vez máis presente nas redes sociais. Desde aquí animamos a todos a seguirnos. Lembramos que desde o apartado O NOSO DIARIO podedes acceder facilmente a todas as seccións de actividades do colexio e a todas as redes sociais nas que estamos presentes. Tamén desde as seguintes ligazóns:

facebook instagram canal
especiais
fotos
especiais
vídeos
pastoral MC

EUCARISTÍA FAMILIAR

Lembrade que todos os domingos terá lugar a nosa Eucaristía Familiar ás 12:30 na capela do colexio.

NOVA PÁXINA WEB DE BETANIA: SER ESCOLAPIO
Se picas na imaxe da dereita podes aceder a ela. Se picas no seguinte enlace verás un pdf co a explicación e os obxetivos da páxina:
SER ESCOLAPIO

A PLATAFORMA "EDUCAMOS"
Na plataforma "Educamos" tedes toda a información sobre os vosos fillos, os seus horarios, datas de exames ou notas. Pidan as claves en secretaría se non as teñen. Pica aquí para ver s MANUAIS DE EDUCAMOS e VÍDEO EXPLICATIVO
TEMAS FORMATIVOS NA SECCIÓN DE ORIENTACIÓN

Estimadas familias: Siendo consciente de la responsabilidad que tenemos adquirida entre todos en la formación de nuestros alumnos, que son sus hijos, el equipo de orientadores de todos nuestros centros, creyó conveniente elaborar una serie de temas que puedan ayudar a los padres a abordar situaciones que se dan en la educación de sus hijos. Para conseguir este objetivo se acordó ir mandando periódicamente a todas las familias de nuestros centros un tema de interés dependiendo de los momentos del curso escolar. Se hará por la plataforma Educamos y los centros a la vez lo harán visible en sus páginas web (VER SECCIÓN ORIENTACIÓN-FORMACIÓN DE PAIS) para que las familias lo puedan consultar. En esta primera entrega, y una vez que ha echado a rodar el curso, se pensó en aportar unas pautas para poder trabajar el tema de normas y límites con sus hijos.

Esperamos que esta iniciativa sea de utilidad para todos, y nos ayude a seguir formado en nuestros valores y a hacer crecer a los hijos/alumnos que tenemos encomendados. En nombre de todo el Equipo de Orientadores que se ha embarcado en esta aventura, y en el mío propio, reciban un cordial saludo.

P. Enrique Rodríguez Varas
Coordinador Ejecutivo del EPG

PROGRAMA DE RADIO "AF/DC: A FUME DO CAROZO"

Un curso máis lembramos que todos os martes de outubro a maio, de 17:00 a 18:00h na emisora local CUAC FM, no 103.4 emitise o programa de radio " A Fume Do Carozo". É un programa supervisado polos membros do EDLG do centro e coa participación de alumnos e profesores das distintas etapas. Para escoitar "A fume de carozo", que se emite todos os martes lectivos de 5 a 6 da tarde, dende esta web do colexio tedes todos os enlances directos aos programas se picades aquí na sección: A FUME DO CAROZO

50 ANOS DO COLEXIO CALASANZ DE A CORUÑA

Picade na foto para lembrar as celebracións do 50 aniversario da presencia escolapia en A Coruña. (1964-2014)

DESCARGAR ARQUIVOS NOSO DIARIO
BANCO DE UNIFORMES SOLIDARIO

Estimadas familias: O departamento de acción social ponse en contacto convosco para pedirvos a vosa colaboración nestes tempos difíciles a nivel económico. Sabemos que moitos de vós xa estades a levar a cabo un gran labor de cooperación entre familias cedendo esas pezas do uniforme que van quedando pequenas, pero que outra familia do centro si pode aproveitar. Animámosvos a continuar nesa liña e queremos ademais darvos unha segunda opción: a nosa idea é crear un banco de uniformes escolares composto por pezas que sexan doadas para posteriormente cedelas a familias do centro que as necesiten e estean interesadas nelas.