TABOLEIRO DE ANUNCIOS

GLOBAIS SETEMBRO ESO / 1º BACH
GLOBAIS SETEMBRO 2º BACH
INICIO CURSO 2015-2016

O inicio das clases en Infantil e Primaria terá lugar o xoves, 10 de setembro de 9:10 ás 14:10. Na ESO e Bacharelato comezarán as clases o martes, 15 de setembro coa presentación de 12:00 a 13:00. Máis información sobre as actividades no mes de setembro incluido o calendario de globais e as datas das reunións coas familias dos nenos das comunións en AXENDA SETEMBRO

REUNIÓNS PAIS / TITORES INICIO CURSO 2015-2016

Bacharelato

xoves,24

VERÁN PIPE
Xa están abertos os prazos de inscripción para as actividades en inglés propostas dende o PIPE. Piquen nas fotos para máis información
VERANO ESCOLAPIOS
Xa están abertos os prazos de inscripción para as diversas actividades propostas dende Escolapios. Piquen na foto para máis información
VILLACARRIEDO SUMMER SCHOOL

Aberto o prazo de inscripción para VILLACARRIEDO. Máis información no ESPECIAL VILLACARRIEDO

TEMAS FORMATIVOS NA SECCIÓN DE ORIENTACIÓN

Estimadas familias: Siendo consciente de la responsabilidad que tenemos adquirida entre todos en la formación de nuestros alumnos, que son sus hijos, el equipo de orientadores de todos nuestros centros, creyó conveniente elaborar una serie de temas que puedan ayudar a los padres a abordar situaciones que se dan en la educación de sus hijos. Para conseguir este objetivo se acordó ir mandando periódicamente a todas las familias de nuestros centros un tema de interés dependiendo de los momentos del curso escolar. Se hará por la plataforma Educamos y los centros a la vez lo harán visible en sus páginas web (VER SECCIÓN ORIENTACIÓN-FORMACIÓN DE PAIS) para que las familias lo puedan consultar. En esta primera entrega, y una vez que ha echado a rodar el curso, se pensó en aportar unas pautas para poder trabajar el tema de normas y límites con sus hijos.

Esperamos que esta iniciativa sea de utilidad para todos, y nos ayude a seguir formado en nuestros valores y a hacer crecer a los hijos/alumnos que tenemos encomendados. En nombre de todo el Equipo de Orientadores que se ha embarcado en esta aventura, y en el mío propio, reciban un cordial saludo.

P. Enrique Rodríguez Varas
Coordinador Ejecutivo del EPG

BOLETÍN SEMANAL CMIX

Trala visita de Adeli Edreira e Óscar Castro (Centro Municipal de Información Xuvenil) a unha das titorías que o Departamento de Orientación imparte na ESO, achegámosvos o Boletín Semanal do CMIX na SECCIÓN INFORMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN onde poderedes atopar información sobre cursos, actividades proxectos, concursos, certames, bolsas e moitas cousas máis.

INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN IRLANDA

Este curso a proposta de inmersión lingüística para os alumnos de 3º de ESO e 1º Bacharelato será en Irlanda. Máis información aquí: ENNIS, IRELAND

PROGRAMA DE RADIO "AF/DC: A FUME DO CAROZO"

Un curso máis lembramos que todos os martes de outubro a maio, de 17:00 a 18:00h na emisora local CUAC FM, no 103.4 emitise o programa de radio " A Fume Do Carozo". É un programa supervisado polos membros do EDLG do centro e coa participación de alumnos e profesores das distintas etapas. Para escoitar "A fume de carozo", que se emite todos os martes lectivos de 5 a 6 da tarde, dende esta web do colexio tedes todos os enlances directos aos programas se picades aquí na sección: A FUME DO CAROZO

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES: NOSAS PROPOSTAS
Pásense pola sección EXTRAESCOLARES para ver as propostas para este curso 2014-2015. Xunto coas actividades do Proxecto PIPE e ACTIVA, xa coñecidas, este ano hai dúas novas propostas: unha Escola de música no colexio , organizada por Adagio Cantabile, e NENOOS, un método de potenciación do talento. Piquen na foto para máis información.
50 ANOS DO COLEXIO CALASANZ DE A CORUÑA

Picade na foto para seguir as novidades das celebracións do 50 aniversario da presencia escolapia en A Coruña. (1964-2014)

DESCARGAR ARQUIVOS NOSO DIARIO
MATERIAIS ELABORADOS POLOS PROFESORES

Na sección MATERIAIS poden ver as portadas e algúns exemplos dos libros e cadernos elaborados polos nosos profesores para os alumnos neste curso.

BANCO DE UNIFORMES SOLIDARIO

Estimadas familias: O departamento de acción social ponse en contacto convosco para pedirvos a vosa colaboración nestes tempos difíciles a nivel económico. Sabemos que moitos de vós xa estades a levar a cabo un gran labor de cooperación entre familias cedendo esas pezas do uniforme que van quedando pequenas, pero que outra familia do centro si pode aproveitar. Animámosvos a continuar nesa liña e queremos ademais darvos unha segunda opción: a nosa idea é crear un banco de uniformes escolares composto por pezas que sexan doadas para posteriormente cedelas a familias do centro que as necesiten e estean interesadas nelas.

PLATAFORMA "EDUCAMOS"
Lembrámoslles que a plataforma e programa de seguimento escolar EDUCAMOS está en funcionamento. Para aqueles pais que non teñen o código, por favor pásen a recollelo na secretaría do colexio. Os pais ou titores terán que achegar o DNI. Para recoller os códigos do cónxuxe, precisarase autorización. Unha vez téñanse as claves pódese acceder no MENU:SERVIZOS-SEGUIMENTO ESCOLAR ou picando na foto seguinte, que tamén teñen na páxina inicial ou portada. Importante: Para ver a páxina de Educamos correctamente deben entrar polo navegador MOZILLA. Descargade aquí a última versión.