css3menu.com

Coordinador: Adrián Eguizabal

DEPARTAMENTO DE ACCIÓN SOCIAL:
É un punto importante de referencia no noso labor educativo e
está animado polo Equipo de Acción Social cuxo responsable é o coordinador.

Obxetivo Xeral - Fomentar na comunidade educativa os valores de xustiza, paz e solidariedade favorecendo a sensibilización e o compromiso social.

ACCIÓNS:

Programas de sensibilización ao compromiso social(ofertados a alumn@s de 4º ESO, 1º - 2º BACH).
- Colaboración coa actividade de Voluntariado Educación Infantil.
- Reunións grupo de voluntariado “Grupo de mozos/as solidarios/as”.

-Voluntariado Residencia de anciáns (alumnos 4ºESO/ 1ºBach).
De educación e valores (anual):
- “Proxecto horta ecolóxica” (E.Infantil).
- “Xoga con valores” (E.Primaria).

Procura de recursos para o financiamento de actividades sociais:
- Rifa Solidaria e Operación Quilo.
- Operación Bocata.
- Operación Quilo e Xoguetes.
- Feira Solidaria.

Colaboración con outras ONG’s e institucións benéficas.
Celebración do Día da Paz.
Elaboración de materiais para tratar os Dereitos Humanos.
Uniforme Solidario.

BDEPARTAMENTO DE ACCiÓN SOCIAL INFORMA:

SOLICITUD DO UNIFORME:
PICA NA FOTO PARA VER DÚAS FORMAS DE SOLICITALO

CONVOCATORIA BOLSAS COMEDOR 2018-2019

O día 15 de marzo de 2018, publícanse no BOP da Coruña as bases que rexen a nova convocatoria do programa de Bolsa Comedor do Concello da Coruña para o curso 2018-2019. O prazo para solictalas será do 16 de marzo ao 2 de abril de 2018, ambos os dous incluídos.

Os formularios de solicitude específicos para esta convocatoria, poderanos obter nos Rexistros Municipais, nos centros cívicos, na páxina web dos servizo sociais municipais web servizos sociais, ou na páxina web da sede electrónica

As bases e a información pódense obter na web municipal de servizos sociais  ,no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos da cidade. Os recordamos que la solicitud de esta beca es una requisito indispensable para que desde este departamento podamos gestionar cualquier ayuda con ONG´s vinculadas a este tipo de becas en caso de ser denegada la de las instituciones.

Nota: A solicitude desta beca o é un requisito imprescindible para poder optar a outro tipo de becas de comedor que podamos xestionar no Departamento de Acción Social.
Recibid un afectuoso saludo,

Equipo de Acción Social

BCAMPAÑAS DE SENSIBILIZACIÓN :