ESPECIAIS
Picade nas fotos para ir ás seccións que queirades. No NOSO DIARIO atoparedes as novas do que imos facendo no colexio, a través do facebook, do instagram, do canal de youtube ou a través do twitter de Pastoral. Na sección ARQUIVOS podedes atopar a crónica dos cursos dende o 2010 ata o 2016. Visitade a sección ESPECIAIS FOTOS e veredes as galerías de fotos que se van facendo no curso actual refelxando as saldias culturais, excursiónjs, actividades e proxectos así como as fotos que estiveron na portada da web mes a mes. Así mesmo atoparedes fotos de anos e cursos anteriores incluindo un arquivo de fotos históricas. Nestas galerías saen á luz fotos do arquivo do colexio, fotos que datan de anos moi anteriores ao actual, fotos dende os anos setenta ata hoxe, ideal para os antigos alumnos. Visitade a sección ESPECIAIS VÍDEOS e veredes os videos que se van facendo no curso actual. Así mesmo atoparedes vídeos de anos e cursos anteriores incluindo un archivo de videos históricos. Neles e se eres antiguo alumno pode que encontredes verdadeiros documentos históricos do voso paso polo colexio.Visitade a sección BLOGS / AULAS VIRTUAIS e veredes os blogs dos nosos profesores: :BLOGS de Lingua castelá, lingua galega, lingua inglesa, latín, historia, ciencia e tamén o blog do coro do colexio. No especial CROA podes ler sobre a revista "CROA" e ver as portadas da revista a través dos anos. En CORO CALASANZ podedes atopar as grabacións e fotos do Coro do noso colexio dirixido por José Luís Míguez. Tamén atoparedes o enlace ao blog do coro.